Independence Day: Resurgence (2016) Vervolg op Independence Day waarin de buitenaardse bedreiging terugkeert om de aarde te vernietigen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (13 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Producent

Standaard Independence Day: Resurgence (2016)

Wat vind jij van deze film?

Figurant
    4 van de 10 sterren

Standaard

Ik had hoge verwachtingen, maar helaas kan dit vervolg niet tippen aan het origineel. De werkende formule van humor, drama en actie uit het eerste deel lijken hier plaats te hebben moeten maken voor alleen actie. Hier en daar zitten wat grapjes en enkele geven een knipoog naar het eerste deel, maar ze slaan totaal niet aan. Het verhaal is redelijk, maar hier had veel meer in gezeten. Will Smith wordt duidelijk gemist, maar ook hij had de film voor mij niet kunnen redden.

Wel leuk om 20 jaar later, een groot deel van de bekende personages opnieuw vertolkt te zien worden door dezelfde acteurs.

Producent Jefferson's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Leuk dat er een vervolg op is gemaakt.
    De film is best ok, maar het feel good gehalte is echt te hoog, best wel jammer.

Regisseur
    5 van de 10 sterren

Standaard

De persrecensies die deze film een 7 of hoger geven snap ik niet, deze film viel mij tegen, het hangt van de plotgaten, onlogica en onwaarschijnlijkheden aan elkaar, springt heel rommelig van de hak op de tak, en heeft te weinig humor.

Producent Tarkus's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

20 jaar na de eerste film is er deze tweede.
    Maar men had hem beter niet gemaakt.
    Ondanks de betere speciale effecten, logisch 20 jaar later, is het maar een povere opvolger van het eerste deel.
    Leuk wel enkele originele castleden terug te zien, uiteraard ook 20 jaar ouder, maar het verhaal is veel te zwak.
    En je hebt al snel het gevoel dat je alles al een keertje hebt gezien, in de eerste film namelijk, maar toen was alles nog een verrassing, nu is het té voorspelbaar !!

Producent

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarkus Bekijk bericht
    20 jaar na de eerste film is er deze tweede.Maar men had hem beter niet gemaakt.Ondanks de betere speciale effecten, logisch 20 jaar later, is het maar een povere opvolger van het eerste deel.Leuk wel enkele originele castleden terug te zien, uiteraard ook 20 jaar ouder, maar het verhaal is veel te zwak.En je hebt al snel het gevoel dat je alles al een keertje hebt gezien, in de eerste film namelijk, maar toen was alles nog een verrassing, nu is het té voorspelbaar !!
    ik kan hier niets aan toevoegen

Regels voor berichten